Opis
BPM wspiera cały proces przetwarzania dokumentu od momentu:
- rejestracji - jako dokumentu przychodzącego, w ksiązce korespondencji lub w formie faktury elektronicznej, przez
- skanownie i OCR (rozpoznawanie tekstu), dalej
- dekretację na osoby odpowiedzilane, później
- rozpisanie, na MPK (miejsca powstawania kosztów - centra kosztowe, projekty) w przypadku faktur kosztowych, PZ w przypadku magazynowych i odpoiwiednio dla remontowych, inwestycyjnych, itp.
- zatwierdzanie odpowiednich typów kosztów i odpowiednich progów wartościowych, aż do
- ksiegowania.
Co więcej zachecamy naszych Klientów do wdrazania procesu zatwierdzania zapotrzebowania, który w znaczący spośób przyśpiesza pracę z dokumentem księgowym, jak również procesów płatności zintegrowanych z systemami bankowymi, co wpływa na optymalizacje płynności.
Wdrożenie
W ramach wdrożenia możemy dostarczyć gotowy moduł, który jest dostosowywany do potrzeb Klienta podczas testów, lub wykonać całościową analize i zaprojektować elektroniczny obieg od podstaw z godnie z wymaganiami Klienta.
W ramach wdrożenia zapewniamy integrację z systemami księgowymi, kontrolingowymi i innymi.
W ramach wdrożenia szkolimy uzytkowników oraz stanowimy wsparcie w zakresie funkcjonowania systemu.
Korzyści
Korzyści wdrożenia obiegu faktury są oczywiste, pełna kontrola nad dokumentami księgowymi, przejrzystość procesu akcepacji i dekretacji, pełne archiwum odkumentów i błyskawiczna inforacja zarządcza. Przede wszystkim jednak skrócenie czasu obiegu dokumentu, sięgające nawet 90%.
W przypadku wdrożenia obiegu zapotrzebowania dodatkową korzyścią jest dodatkowe skrócenie czasu obiegu faktury, usprawnienie pracy i pełna zgodność zapotrzebowań z kosztami.
Dodatkową korzyścią wykorzystania BPMa jest praca na stabilnym i prostym narzędziu, które nawet niezaawansowanym użytkownikom nie sprawi żadnych problemów.