Opis
BPM wspiera cały proces przetwarzania dokumentu od momentu:
- rejestracji - jako dokumentu przychodzącego, w ksiązce korespondencji lub w formie faktury elektronicznej, przez
- skanownie i OCR (rozpoznawanie tekstu), dalej
- dekretację na osoby odpowiedzilane, później
- przypisanie dokumentów do sprawy,
- podejmowanie decyzji, aż do
- archiwizacji.
Co więcej zachecamy naszych Klientów do wdrażania dostosowanych procesów obiegu konkretnych spraw. Różne zadania realizowane sa w rózny sposób, a ich pełna automatyzacja gwarantuje wzrost efektywności.
Wdrożenie
W ramach wdrożenia możemy dostarczyć gotowy moduł, który jest dostosowywany do potrzeb Klienta podczas testów, lub wykonać całościową analize i zaprojektować elektroniczny obieg od podstaw z godnie z wymaganiami Klienta.
W ramach wdrożenia szkolimy uzytkowników oraz stanowimy wsparcie w zakresie funkcjonowania systemu.
Korzyści
Korzyści wdrożenia obiegu dokumentów są oczywiste, pełna kontrola nad dokumentami w organizacji, przejrzystość procesu akcepacji i dekretacji, pełne archiwum odkumentów i błyskawiczna informacja zarządcza. Przede wszystkim jednak skrócenie czasu obiegu dokumentu, sięgające nawet 90%.
Dodatkową korzyścią wykorzystania BPMa jest praca na stabilnym i prostym narzędziu, które nawet niezaawansowanym użytkownikom nie sprawi żadnych problemów.