Poznaj jedno z najlepszych rozwiązań do automatyzacji i robotyzacji procesów organizacji. BPM -pozwala wyeliminować błędy, standaryzować procesy oraz zapewnić ich efektywność. Buduj ład organizacyjny, zarządzaj ryzykiem i zapewniaj zgodność z wykorzystaniem nowoczesnego systemu, stanowiącego świetne uzupełnienie systemów dziedzinowych (ERP)
BPM Szkolenia i Testy
Projektując system pamiętaliśmy by umożliwiał:
- intuicyjne budowanie szkoleń o dowolnej tematyce;
- elastyczne dobieranie grupy docelowej (osoba, rola, komórka organizacyjna);
- monitorowanie postępów i sprawdzanie wyników „on-line”;
- losowy dobór pytań oraz kolejności odpowiedzi w teście;
- dostęp do ukończonych szkoleń wraz z ich szczegółami pracownikom;
- generowanie raportów i statystyk dających.
BPM Szkolenia i Testy jest znakomitym uzupełnieniem innych modułów systemu:
– BPM RODO
System umożliwia budowę bazy pytań, które podczas konfiguracji szkolenia mogą zostać wykorzystane do budowy testów. Pytania każdorazowo powiązywane są z obszarami (np. RODO, ochrona środowiska, BHP), które na bazie słownika można tworzyć samodzielnie. Raz skonfigurowane pytanie może być wykorzystywane dowolną ilość razy, przez różne osoby i w różnych szkoleniach. Podczas testu, odpowiedzi na pytania system będzie wyświetlał każdemu z użytkowników w losowej kolejności, tak by utrudnić ewentualne nieuczciwe praktyki.
Podczas procesu definiowania szkolenia wskazujemy jego nazwę, obszar którego dotyczy, załączamy materiał szkoleniowy, wybieramy bazę pytań, określamy próg zdawalności i gotowe. Raz skonfigurowane szkolenie może być wykorzystywane dowolną ilość razy. Definiując szkolenie system pozwoli nam nie tylko na dodanie dowolnej ilości pytań, które następnie zostaną wyświetlone użytkownikowi, ale i określenie z jakiej ilości losowo wybranych pytań z dodanej puli ma składać się test. Wykorzystując tę funkcjonalność mamy pewność, że 2 użytkowników nie otrzyma identycznego testu.
Przeprowadzenie szkolenia to nic innego, jak określenie jego grupy docelowej i terminu, do którego użytkownicy mają je ukończyć. Grupę docelową możemy określić na podstawie roli określonej w systemie, struktury organizacyjnej (np. skierować szkolenie do konkretnego działu) lub wskazać uczestników imiennie. Po zatwierdzeniu konfiguracji do uczestników zostanie wysłana wiadomość e-mail zawierająca link prowadzący do systemu. Platforma posiada możliwość skonfigurowania przypomnień o konieczności realizacji szkolenia, np. „x” dni przed upływającym terminem zaliczenia testu do użytkowników, którzy go nie ukończyli zostanie wysłana wiadomość e-mail z przypomnieniem.
Osoba zlecająca szkolenie może na bieżąco śledzić jego postęp dzięki wykorzystaniu interaktywnych dashboardów. Z ich wykorzystaniem będzie m.in. wiedziała ile osób ukończyło już szkolenie, które pytania stwarzały najwięcej problemów, czy jaka jest średnia wyników. W systemie automatycznie budowana jest również lista osób biorących udział w szkoleniu wraz z jego wynikiem, którą przy pomocy jednego kliknięcia możemy wyeksportować do pliku Excel. Każdy z użytkowników posiada również możliwość podejrzenia wszystkich szkleń i testów w których brał udział wraz z ich wynikami oraz materiałem szkoleniowym.
- Automatyzuje, zapewnia efektywność i pozwala monitorować realizację szkoleń i testów,
- Wspiera zaangażowanie pracowników w podnoszenie swoich kompetencji,
- Buduje bazę wiedzy dla pracowników,
- Elastyczne metody licencjonowania, w tym abonamentowa,
- Dostęp z przeglądarki internetowej i na urządzeniach mobilnych,
- Możliwość konfiguracji przypomnień i alertów,
- Integracja z domeną i systemami kadrowymi,
- Nieograniczona liczba użytkowników.
Powiązane artykuły na blogu
Krajowy System Cyberbezpieczeństwa to wymagania dla operatorów usług kluczowych oraz usług cyfrowych. Czym są te wymagania opisane w dość oszczędny sposób w Ustawie? Co mówi sama ustawa o tym jak zapewnić bezpieczeństwo i ciągłość realizacji usług kluczowych?
Częstym problemem organizacji jest zapewnienie efektywnego i gwarantującego właściwą rozliczalność kanału komunikacji wewnętrznej, np. związanej z realizacją praw podmiotów danych, czy zgłaszaniem i obsługą naruszeń ochrony danych osobowych
Ile faktycznie zajmuje identyfikacja i realizacja praw podmiotu danych? Czy nasz rejestr czynności wspiera realizację praw? Czy potrafimy automatyzować procesy realizacji praw podmiotu danych?