Rozwiązania IT
Rozwiązania ITarrow Rozwiązania IT
Rozwiązania IT

Znajdź najlepsze rozwiązanie dla swojego IT. Optymalizuj działanie działu IT, buduj kompetencje, audytuj rozwiązania, zapewnij cyberbezpieczeństwo.

Zarządzanie IT - ITSM

Masz problem z zarządzaniem IT w obszarze sprzętu, oprogramowania, usług, obsługi użytkowników i cyfryzacji? Skorzystaj z platform, które automatyzują wdrożenie standardów zarządzania IT takich jak ITIL, ITSM, ISO 20000 i inne.

Pozwalają one uporządkować i zorganizować procesy oraz pracę działów IT,  tym samym wpływają na efektywność usług świadczonych na użytkowników biznesowych.

Information Technology Service Management obejmuje zarządzanie:

  • oprogramowaniem,
  • sprzętem komputerowym,
  • przetwarzaniem danych,
  • projektami i wdrożeniami,
  • usługami teleinformatycznymi.

Podstawowe usługi objęte  automatyzacją i wsparciem to:

  • konserwacja i naprawa urządzeń,
  • incydent management,
  • odzyskiwanie danych, szczególnie po awariach,
  • zarządzanie zasobami sprzętowymi i używanym oprogramowaniem,
  • analiza, projektowanie i wdrożenie gotowych systemów,
  • zarządzanie dokumentacją oraz licencjami oprogramowania,
  • konserwacja systemów,
  • szkolenia,
  • administrowanie serwerem internetowym,
  • i inne.

Blue Energy proponuje kilka rozwiązań, do dwóch wiodących należą baramundi Management Suite i BPM Cyber Platform

ITSM
baramundi Management Suite

Zapewnia:

  • Inwentaryzację sprzętu i oprogramowania,
  • Kompleksową ochronę punktów końcowych
  • Zarządzanie Microsoft/Windows: Instalacja, obrazowanie i konfiguracja systemu operacyjnego
  • Gotowość do wdrażania aktualizacji i poprawek dla aplikacji firmy Microsoft i innych firm
  • zautomatyzowane wdrażanie oprogramowania
  • Zarządzanie urządzeniami mobilnymi (MDM) wraz z zarządzaniem macOS
  • Zarządzanie OT dla punktów końcowych w produkcji sieciowej
  • zarządzanie punktami końcowymi zdalnie bez VPN

Dzięki baramundi Management Suite można centralnie zarządzać dowolną liczbą urządzeń – bez względu na ich lokalizację (sieć LAN lub Internet). System posiada wybrane funkcje MDMa, gdyż  Internet-Enabled Endpoint Management zapewnia łatwą dystrybucję aktualizacji na smartfony, tablety i notebooki poza firmą.

BPM Cyber Platform

Zapewnia:

  1. Budowę ładu wewnętrznego i praktyczną ocenę sytuacji poprzez:-
    • opis procesów potrzebnych do dostarczania i wspierania usług IT dla klientów,
    • określenie ról i obowiązków osób zaangażowanych w zarządzanie usługami, w tym pracowników IT, klientów i innych, których dotyczą usługi IT,
    • inwentaryzację aktywów fizycznych i danych, budowę powiązań
    • ocenę podatności dla aktywów
  2. Ustalenie priorytetów i celów poprzez:
    • ocenę ważności danych, procesów, aktywów
    • analizę ryzyka
    • zaplanowanie działań i wskazanie odpowiedzialnych
  3. Ocenę skuteczności:
    • automatyzowanie pentestów i audytów
    • monitorowanie skuteczności
  4. Wsparcie dla zarządzania incydentami i sytuacją awaryjną
  5. Wsparcie dla zarządzania dostawcami
  6. wsparcie projektów i zarządzania zmianą
  7. budowę świadomości użytkowników
  8. wsparcie komunikacji z użytkownikami

BPM Cyber Platform ma bardzo istotny wpływ na budowę cyberbezpieczeństwa i efektywności organizacji.

Chcesz usprawnić, zautomatyzować funkcjonowanie IT?
Skontaktuj się z nami arrow
Te i inne systemy wspierające funkcjonowanie IT pomogą zbudować efektywność poprzez:
  • skrócenie czasu realizacji procesów świadczenia usług,
  • zmniejszenie kosztów utrzymania zasobów,
  • nastawienie usług IT na cele biznesowe,
  • zapewnienie bezpieczeństwa i ciągłości funkcjonowania,
  • właściwemu podziałowi ról i odpowiedzialności.